Esra_av12 bende ilk doğumu özelde yaptım herşey çok güzeldi doktorum çok güler yüzlü olmasada gayet ilgilşydi ve işinde iyiydi şuan şehir hastanesinde takipliyim ve doktorhm o kadar iyi ki, içeriye 5 kişi giriyor çıkan olunca başkası geliyor yani oda hiç boşalmıyor ama doktorum sabırla herkesle konuşup herşeyi açıklayarak anlatıyor asla aceleye getirmiyor birşeyleri 3lü ultrason görüntüsü veriyor her seferinde hijyen konusunda da iyi hastane. Aslında önemli olan doğru doktoru bulabilmek yani benim planlı sezaryen olacak haziranda doğumum o yüzden başka doktor girme ihtimali de yok ama doğum ve sonrası için merak içerisindeyim sonuçta sadece doktorla değil hasta bakıcı dahil birçok kişiyle muhattap olunacak bir süreç😊