Esra_av12 bende çam sakuraya gidiyorum 3 sefer gittim doktorlar sürekli azarlama halinde ve acayip havalılar Boyle birsey ilk defa gördüm iki kağıt verip yolluyor hiç birseyde demiyolar zaten orda denk geldim doktorun annesi acayip görgülü ve zengin bir bayandı baya sohbett ettikten sonra kızının doktor olduğunu soyledi doktor bile hastane doktorlarıbdan şıkayetçiymiş annesine diyormuş herkes burnu havada hayatımda ilk defa gördüm yani onlar bile hissettilerse biz nasıl hisstmiyelim alttardı çoğu asistan ve okul okuyan stajyerler öğrenci evlerinde yaşıyorlar sanki bizden çok üstünmüş gibi davranıyorlar anlamadım gerçektende kadın öyle diyince bende fark ettim bunusalak salak salak espirileride var üstelik ama mecbur gidiyoruz özeller çok pahalı ama doğumu orda yapmam özelde yaparım diye düşünüyorum