Narin9 bbaby44 zaten 9 10 tane var içinde ne olur ne olmaz al hepsinin sen bilirsin yine de ama 1 gün için 4 5 tane yeterli olur
Guzelanne56 poyrazin_annesi28 evet gevrekten çok iyi ben çok memnun kaldım ilk paketım bıttı ıkıncıye geçmek zorunda kaldım ben tek paket almıştım esımde eczaneden başka almış beni sonuncu aldığım perısan etmişti bı daha doğum yapsam ondan alırım tekrardan
Guzelanne56 bbaby44 paketi koyun dırek 24 saat en azından hastanede kalmanız gerekiyor kanama ilk gün aşırı yoğun oluyor ıcınızden resmen bı çocuk daha çıkar gıbı parça düşüyor halıyle o sekılde de ped aşırı rahatsız edıyor paketi koyun direk ben 2 gunde 10 taneyı bıtırmıstım
Xxxmelodi666 Guzelanne56 normal doğumda mı böyle oluyor acaba ben sezaryen oldum ne o kdr kanamam oldu ne parça düştü
Guzelanne56 bbaby44 paketi koyun dırek 24 saat en azından hastanede kalmanız gerekiyor kanama ilk gün aşırı yoğun oluyor ıcınızden resmen bı çocuk daha çıkar gıbı parça düşüyor halıyle o sekılde de ped aşırı rahatsız edıyor paketi koyun direk ben 2 gunde 10 taneyı bıtırmıstım
scucer Guzelanne56 amin teşekkürler 🤭 rastgele almıştım iyi bari ise yariyormus ağırlaşmadan gidip birpaket daha alayim nolur nolmaz 🥲
Guzelanne56 scucer evet evet en guzelı 🥹 umarım çok güzel bir doğumunuz olur pedden de çok memnunum bır daha olsa aynısını yine alırım
Tazeanne68 bbaby44 rahatlık bence ama lohusa pedi var ondan da alabilirsin ben normal düşündüğüm için ikisini de almayı düşünüyorum
Mercimeek bbaby44 merhaba 4 günlük lohusalığımla cevap vermek istedim :) doğumdan sonra bana hasta bezi sordular ben yok dedim kendileri hasta bezi taktı daha sonra 2. Gün ben normal ped kullanmaya başladım çok yoğun kanamam olmadı bence lazım olursa al :)
sasha bbaby44 canım benim sezaryen oldu 2 paket aldım ama toplamda 3 tane kullandım, doktor pamuklu iç çamaşırı giy hava alsın kesik yeri, orkid kullan yeter dedi. Sezaryen olacaksan cidden gereksiz
Xxxmelodi666 bbaby44 evet pahalı ama bir kere alınack bişey buna rağmen yine almak istemiyorsanz normal ped götürün baktınz kanamanız çok bebek bezi takarsınz
Guzelanne56 Xxxmelodi666 herkeste farklı oluyo demekkı bende sezeryan oldum ama gerçekten o parça düşme olayı falan çok oldu aşırı kanamam oldu
Ezgi01993 normal adet kanaması ile alakası yok hele bide normal doğum yaparsan içinden resmen su geliyor gbi oluyor ben hasta bezi almıştım ilk kızımda tam rezillik tek basına takılmıyor ama depend kılot gbi giy değiştirince yanlardan yırt at kayma dahi olmuyormş sen işini garantiye al 1 paket depend al çantaya koy
esnyz14 bbaby44 Sezeryan doğum yaptım ve depend bence çok kurtarıcı 3-4 gün kullandım ve 10’lu paketi yetti. Pahalı evet ama ilk günler kanama oluyor kişiden kişiye değişse de ve sezeryan doğum olacaksa da bir kaç gün zor geçebiliyor dependi giymek çıkarırkende kenarından yırtıp atmak bana göre çok kurtarıcı. Sağlıcakla kavuşun ✨
Baharoloji bbaby44 evony hasta pedi var onlara bakın normal ped olmaz bence de iki doğum şeklinide yaşadım kanama fazla oluyor özellikle ilk gün normal ped kurtarmaz
Merve1414 bbaby44 şart değil ama aşırı rahat öyle kabada durmuyo giyince ilk bast abende almamıştım doğumdan sonra aldırdım iyikide almışım doğumdan çok geçmeden aşırı kötü bebeğimi bile kuacahima alamicak şekilde halsiz ve isal oldum 2 hastaneye gittim gece yarısı isal için o anda bile çok faydası oldu bence evde bulunması cok iyi
Busy bbaby44 normal ped kanamayı taşımayabilir. İlla depend marka olmasına gerek yok. Mesane pedi diye alabilirsiniz can bebe markasınında var daha uygun sanırım.
elmaelmaelma İlk gün zaten 2 kere hasta bezi takmışlardı hastanede. Ondan sonra normal pede geçtim ben. Sızıntı falan da olmadı, regl kanaması gibiydi. Ama herkesin aynı olmuyor. Sizin için gerekebilir belki. Burada ne yorum yapsak boş yani…
Bircandeniz bbaby44 ben e bebekten aldım orada gayet uygun zaten 3-4 gün anca kullanıyorsun en azından ben öyle kullandım. Valla hala evde duruyor kalanları. Çok para vermeye gerek bazı şeyler abartı