bbaby44 ben ilk doğumumda kullanmadım çok gerekli birşey değil bence 5 numara ped işinizi görür zaten o çok yoğun kanama bir kaç gün oluyor benım normal doğum du doktorum ped bile kullanma sargı bezınin içine pamuk köy demişti enfeksiyon kapmasın diye şimdi 33+4üm molpedin yeni çıkan pedi var arkası geniş oluyor ondan aldım