Teraziii eveb19 asla bulanmadı benim. Hoc aklına bile getirme. Kı benim midem okadar hassastır kı sürekli öğüren biriyim sürekli midem bulanır ama o an asla bulanmadı. Hıc bısey de hıssetmedım sadece beklemek sıkıcı😁 ay bıtsede gitsek diyosun🙈
eveb19 Teraziii Hay allah razı olsun. Bekledigim motivasyon bu 😁 bende bulantı konusunda cok hassasım o yüzden tedirgindim dedigin gibi yapmaya calısıcam, allahtan esimde yanımda olcak kafamı dagıtır heralde diye umuyorum heyecandan bayılmazsa😅
karaguzelirem_ Teraziii çekiştirmeleri felan hissetmediniz mi hiç ? Bebeği çıkarırlarken bi çekiştirme oluyormuş galiba
Teraziii eveb19 bol bol esınle konuş. Bide zaten hoc bısey hıssetmedığin için beklemekten artık sabırsızlanıyor insan bebek çıkınca zaten çok mutlu ve heyecanlı oluyorsun hıc aklına bulur gelmez mide bulantısı❤️
Tugce-89 yarencaliskan ben bişey sormak istiyorum şimdi biz ikinci sezeryanı olunca aynı yerdenmi bidaha kesiyolar yoksa bi altından falanmı
Glnygndz23 2cocukluu-annee 38 +1 im 2.sezaryan olacak devlette ama bana 10 gün sonrasına verdiler bu normalmi ya
2cocukluu-annee Glnygndz23 normal canim ne kadar icerde kalirsa aslinda o kadar iyi.doktordan doktora da degisiyo tabii kimi hemen aliyim cocugu diyo kimi de biraz daha dursun diyo
Camlicagizem eveb19 Benimde midem hassastır sezaryene başlayınca anestezi doktoru uyardı zaten miden bulanabilir eğer bulanırsa haber ver dedi söyledim hemen seruma bi ilaç sıktı 1 dk içinde kesildi o değilmiş gibiydi
eveb19 Camlicagizem ablamda spinal sezaryen oldu mide bulantisi yasamadigini söylemisti sanirim bünyeyle alakali bir durum bu. Umarım yasamam bende :) yinede ilacla müdahale cok iyiymis tesekkürler bilgi icin :))
Smyye0303 Ozdemiryksl 39a kadar bekliyelim solunum sıkıntı çeker sonuçta sezeryan nolur nolmaz ne kadar durursa okadar iyi dedi doktor ama 38+5te alicak 19 ocak dedi bakalim😀
Smyye0303 karaguzelirem_ acıyan bişey yok tabikide asılıp cikartiyorlar bı çekişme oluyo anlık şeyler 😀
Teraziii karaguzelirem_ dokunma hıssettım okadar. Karnına masaj yapıyormuş gıbı tuhaf ama acı macı yok. Hıc hıssetmedım
_Begdem_ 38+4 Perşembe gününü verdi doktorum öncesinde de anestezi uzmanıyla randevumuz var. İlk doğumum genel anesteziydi bu kez spinal istiyorum