Teraziii karaguzelirem_ dokunma hıssettım okadar. Karnına masaj yapıyormuş gıbı tuhaf ama acı macı yok. Hıc hıssetmedım
Beratttt Teraziii midene bastirdiklarinda cok aciyomu benim ilkinde acidi ikincide allah nasip ederse carsamba gunu insaallah cok korkuyom nedense
Teraziii Beratttt sonrasında yaptıklarından mı bahsedıyorsun? Amlıyattan sonra odada yapmışlardı bana sadece tedirgin oldum öyle çok dayanılmayacak kadar bısey olmadı.
Teraziii eveb19 bol bol esınle konuş. Bide zaten hoc bısey hıssetmedığin için beklemekten artık sabırsızlanıyor insan bebek çıkınca zaten çok mutlu ve heyecanlı oluyorsun hıc aklına bulur gelmez mide bulantısı❤️
Beratttt Teraziii Ben ilkinde hissettim insaallah hissetmem ya korkuyorum cok fena carsamba dogumum var dua edin insaallah
Ozdemiryksl Çok teşekkürler tüm cevaplar için🧡 ne kadar durursa o kadar iyi diye düşünüyorum. İçerdeki 1 gün dışardaki 1 hafta demişti doktor. 39 üzeri olmayı çok istiyorum. İnşallah olur. Hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize🥰