Ah canım ne mutlu sana inşallah bende görürüm o butonu 🙈 insanoğlu işte önce şafak 99 demeyi çok istiyordum şimdi de bebek doğdu butonunu görmeyi 😂 31+0 olduk çok şükür şubatın sonu martın başı gibi doğumumuz inşallah her hafta yeni bir güncelleme geliyor bakalım bu haftanın güncellemesi ne olacak 🤷🏻♀️