Guzellik Tabiki de insanın kendi annesi gibi olmaz ama oda anne bizlerde anne olucaz herkes bir olmayabilir ama ikinci bir anne eşim benim aileme o kadar iyi davranıyor ki kendi annesi babası gibi her dertlerine koşuyor kendi abisi gibi ablası gibi ablama abime güzel davranıyor kaldım ben niye yapmıyim ki bunu
Kayınvalidem ikinci annem kendi annemon yerini asla kimse tutmaz ama oda anne bana evladı gibi davranirken ben sırt cevirmem
Rüyamda afedersiniz çilek gördüm canım nasilda çekti eşim kayinvalideme söylemiş
Kayınvalidemde kayınpederime söylemiş bı hafta adamcağız çilek aramış benim için
Sağolsun bu ilk değil bı çok isteğini eşim çalıştığı için geç saatte bulamayacagi için kayınpederim bulup getiriyor bı sürü çilek almış 😔
Böyle insanlara kötü mü davranılır sevilmez mi kendi evlatlarina nasıl davranıyorlarsa banada öyle davranıyorlar sagolsunlar Rabbim bozmasın insallah 🤲🏼
Herkese nasip etsin 🤲🏼