Guzellik Tabiki daha kötüleri de var bende çok iyi olsalar da arada sorun yaşıyorum ama bı sorun yaşadım diye bütün iyilikleri unutmuyorum hani derler ya pire için yorgan yakmiyorum
Çok şükür rabbime kaderimde iyi insanlar var
Her evde sorun olur
Bazı insanlar gerçekten çok fesat kinci pislik düşüncesiz cahil gelinlerine eziyet edenler mi dersin kaynanası iyi olduğu halde hastalık haline getirmiş kaynanasina eziyet eden mi dersin hepsini gordum benim ablamda çok çekti halada bazen sorun yaşıyor böyle kötü insanlar var
Rabbim hidayet versin ıslah etsin inşallah 🤲🏼
Kimse bile isteye sevnemezlik yapmaz mutlaka bir sorun vardır herşey karşılıklı onlar bı adım gelirse biz iki adım gideriz
Onlar bana on adım geliyor çok şükür ben de onlara elimden ne gelirse yapıyorum
Aynı evde de bı hafta kaldım
Tatilde bayrama gittik kaldım nasıl insanlar görüyorum sagolsunlar bı iş yaptirmazlar bana sen iki canliyim otur der ama içim rahat etmez ki benim
Allah herkese iyi kaynana versin