HMH ilk cocugumda annem kayinvalidem ve esim kaldi 2 gün ayni odanin icinde 4 kisi ve bi bebek. Izdırap gibiydi çünkü kaynanam kuru kalabaliktan, ortaligi velveleye vermekten baska hicbir ise yaramadı. Esimde konuda oldukca acemi oldugu icin eli ayagina dolandi ve hicbir sey yapamadi aksine bizi daha cok gerdi. İkinci geneligim ve insallah sadece annemin kalmasina izin verecegim. Konuda en deneyimli sizi cekip cevirebilecek ve kendinizi yaninda oldukca rahat hissedebileceginiz birinin kalması önemli. Bu ablaniz yengeniz görümceniz eltinizde olabilir. Kim oldugundan ziyade oradaki fonksiyon onemli. O yüzden size en iyi gelecek kisiyi gene en iyi siz bilirsiniz