HMH bir tane 3 yaşında kızım olduğu için onu eşime birakicam kaynanam kalıcak ve inan bundan çok memnunum, eşim annem kıza baksın ben kalırım desede hayır kaynanam kalsın dedim 😂🥰 onunla daha rahat edeceğime inaniyorum 😂 ertesi gün kızımı hastaneye getiricek kızımda kardeşiyle tanisacak 😂🥰🥰