HMH Doğum yapmış biri olarak söylüyorum, eşimin kalmasını istiyordum. Eşimde aynı şekilde yanımda olmak istiyordu. Ortam müsait olursa annemde kalacaktı bizimle. Öğleden önce doğum yaptım akşama kadar hep beraber ilgilendikleri bebekle ama eşim annem kalsın yanında daha çok yardımcı olur dedi, ayni şekilde bende annemin kalmasını istedim sonradan 😀 tecrübeli birinin olması insana güven veriyor