HMH Kızlar yanınızda kim kaldı hastanede veya kalıcak ne düşünüyorsunuz bu konuda ve gerekçeleriniz neler?
beyzzesen HMH eşimle birlikte çekirdek aile olarak geçirmek istiyoruz o geceyi ama annelerimiz de illa birimiz olsun diyorlar. Yalnız kalmak istediğimize ikna edemezsek muhtemelen annem, eşim ve ben kalacağız🙏🏽
Adenala Bebekannesiii_ Ben devlete gitmiyorum niye izin vermiyorlar ki yalnız mı kalacaksınız yatış verseler
Mervenr00 Bebekannesiii_ bende ilk bebeğimi devlet hastanesinde doğurmuştm ama odalar tek kişilikti. Hastalıklar çoğaldı artık aslında bütün devlet hastanelerinin tek kişilik oda olarak ayarlamalari lazım hijyen açısından..
Gizaksu Benim doğumumda eşim yanımdaydı, yanımda olduğunu bilmek iyi geldi. Eşim olmasaydı annem olsun isterdim başka kimseyle rahat edemem. İster istemez çekiniyor insan başkalarından kayınvalide vs
Sym_nr HMH bense aynı tartışma konusu açmıştım bende karar veremedim eşimin kalmasını istiyorum aslında ama annem alıngan birisi yani ona kalma nasıl diyeceğimi bilemiyorum. Eşimin yanında daha rahat edeceğimi düşünüyorum zaten evde annem olacak ve o zaman daha çok ihtiyaç duyacağım
Boncukk123 Sym_nr Annene hastanede eşim kalsın sen güzelce dinlen eve geçtiğimiz de yorulacaksın diyebilirsin canım güzelce . Annemle de rahat ederdim ama annem rahatsız uykusuz olmaması gerekiyor yorulmaması gerekiyor bu yüzden özel hastanede olacaksa doğumum eşimi isterdim sadece
Ebru3439 Sym_nr eşim beni bırakmaz refakatçi bir kişi oluyormuş koridorda mı dursun adam sen zaten kalabildiğin kadar kalırsın gerekirsen eşim seni alır getiririm dedim ben olay tatlı şekilde ilerledi. Aynı alıngan anne bende de var böyle çözüm bulduk😂
Aybarssmom_ Benim annem kaldı çocuk bakımı konusunda rahat ettim ama motivasyon konusunda kesinlikle gözlerim eşimi aradı sancılarım geldiğinde ben ağladıkça o da ağladı 😁😁😁😁
HMH Ben de eşimin kalmasını istiyorum özeldeyim kadın erkek ayrımı olacağını sanmıyorum, zaten hemşireler ilgileniyor diyorlar hastane kısmı çok zor değilmiş o yüzden eşimin desteğini istiyorum ☺️
Boncukk123 HMH Allah nasib eder insaAllah da özel hastanede sağlıkla kolaylıkla doğumumu yapabilirim eger boyle olursa kesınlıkle eşimi isterim ama ola ki sorun oldu devlette yapmam gerekti ablamı isterim yanımda sadece