Annaa Merhaba, bende 34+5 teyim benimde doğumum adet tarihine göre 3 ocak olarak görünüyor ama doktorum bana henüz söylemedi sezeryan veya normal yapacaksın diye bu konuda endişelerim var biraz doğumdan korkuyorum :(
22 aralık-20 ocak arası doğanlar oğlak oluyor kızlarımız muhtemelen oğlak olacak hadi hayırlısı bakalım :)