busraakurt52 Damlabekdemir ben ilk kızımda 1. Haftasında verdim şükür tuttu , şimdi ikinci kızıma hamileyim hastanede direk vermeyi düşünüyorum hadi orda vermedim diyelim evde kesin vereceğim iki cocukla emziksiz asla yapamam🌸
9423 Wee baby kauçuk kullanyrz 1 aylık olduktan sonra verdim bende emzik ama.surekli vermiyorum uykuya geçiş sırasında birde çok çok.aglarsa zaten tam.anlamiylada tutmuyor istemiyor değişken
Canookii ceydadurmus eczaneden civilden vb. normal damaklı emzik en iyisi pahalı markalara çok para vermeye gerek yok bence zaten üç ayda bir değiştirmek gerekiyor
gonulelvin ceydadurmus Philips avent ultra Air bebeklerin çoğunluğu tutuyor kızım.digerlerini.tutmadi Philips aldım.tutdu