ceydadurmus bibs top uçlu almıştım görüntüsü yüzünden ama doktorumuz top uç önermiyorum basık emzik kullanın demişti, aventlerin ucu basık ve kızım tutuyor, 6 aylık oldu diye bibsin ucu basık silikon modelini aldım aynı avente benziyor ama onu tutmadı atıyor