ceydadurmus
Emzik vermenin amacı ağladığında susturmak. Bebekler zaten konuşamıyor kendilerini ağlayarak mıkırdanarak ifade etmeye çalışıyorlar neden onları anlayıp sorunlarını çözmek yerine emziği tıkıp susturalım ki. Bir derdi olmasa zaten ağlamaz ses çıkarmaz. Zaten konuşamayan muhtaç bir bebeğe emzik vermek yerine çıkardığı seslerden ne istediğini anlamaya çalışalım bence. O yüzden ben emzik kullanmayı tavsiye etmiyorum.