damla097 çok sevindim sizin adınıza , ben pcosluyum ve düzensiz regli oluyorm gecen ayda 12 gün gecikmeli oldum neredeyse gelsin diye ilaç içecektim normal şartlarda 20sinde olmam gerekiyordu yani 2 gün önce ama düzensiz olduğum icin ne zaman olacağım vucüt bu kimyasal gebeliği ne zaman kanamayla atacak bilmiyorum diyelim ki 2 hafta sonraya anca attı bu kanamaya gelene kadar bebek denemeyelim dimi ? İlk önce vucüt bi atsin ondan sonra mı