_asli1123 1 yıllık evliyim 5 ay önce kimyasal gebelik geçirdim rahim filimden sonra hala daha hamile değilim :( geçiren var mı
annelik_4 _asli1123 bende 1 yıllık evliyim Şubat’ta bı kimyasal gebeliğim oldu 7 ay sonra hamile olduğumu öğrendim şuan 2 aylık olduk çok şükür kafana takma canım vende film çektirdim ve her ay folik asit kullandım doktorum gebelige hazırlık için veriyordu zamana bırak canım Rabbim öyle bir vakitte nasip ediyor ki Allah’ım aratmadan nasip etsin insaAllah🤲☺️
Arasmom_ _asli1123 bende 2 kere kimyasal geçirdim 2 ay arayla hamile kaldım ama klomen ve çatlatma iğnesiyle 6+5 olduğumda düşüyor Sebebi yok Tıbbi genetik sonucuma kadar korunacağım Belki kendiliğinden hamile kalırım ama üçüncü kez aynı şey olursa korkuyorum
ahsenka Iremaydmrr ben de şubatta geçirdim şuan 4+6 hamile gözüküyorum doktora henüz gitmedim . Siz gittiniz mi
Sevgiituna Bende şubatta geçirdim haziranda hamile kaldım altıncı aya girdim şuan 🙏 Rabbim en kısa zamanda sana da nasip etsin
damla097 Ocakta geçirdim şubatta tekrar hamile olduğumu öğrendim şuan 37.haftalığız rabbim en kısa zamanda sanada nasip etsin inşallah kimyasaldan sonra daha kolay hamile kalabiliyorsunuz
Yarennasal damla097 damla hanım ben bugün öğrendim kimyasal gecirdiğimi iki gün önce 16 iken şuan 9 okadar üzgünüm ki anlatamam inşallah hemen nasip olur resmen dünyam basima yıkıldı
Seval0sevall _asli1123 2 düşükten sonra çektim 1 yıl korundum ağustosta korunmayı bıraktım eylülde düşük yaptım bu ay Kısmet bakalım
DuyguLinaa Kimyasal boş gebelikten sonra rahim filmi cekildi gecen ay temiz çıktı şükür bu ayda hamileyim daha yeni öğrendim bu ne olucak belirsiz beta takibindeyim allahım isteyenin kucağını boş bırakmasın
annelik_4 ahsenka hayır zaten 3 veya 4 haftalık olduğu için bı hafta regl gibi geçirdim doktor kürtaj olmadığın sürece gebelik bile sayılmaz dedi bnde bı ay snra gittim baktırdım merak ettim hani ilerde pişman olmayayım diye tedbir amaçlı yani☺️
benibenibihterini Aralık ayında kimyasal gebelik geçirdim. Bu ay çok ümitliydim ama regl oldum. Benim adetlerim çok düzensiz pcosluyum. Aylardır regl olmamıştım kilo verdim yumurtlama oldu. İnşallah sizde bize de rabbim en kısa zamanda hayırlısıyla nasip etsin