Elif__oztrk ya kaybetmezseniz y
Elif__oztrk Elif yani nasıl seni incitmeden cümle kurabilirim onu düşünüyorum ama inan dediğim gibi çok iyi doktorların bu yaşamaz dedikleri hasta sakat olur dedikleri çocuklar şuan yaşıyor ve gayet sağlıklı.Bebeğinden vazgeçme onun nasibi yoksa zaten doğmayacak ama varsa sebep olma.Daha çok zaman var toparlama ihtimali de çok yüksek bebeğinin.Bebeğinden vazgeçme tevekkül et canım.Allah güven sen.