Elif__oztrk öncelikle çok geçmiş olsun kalpten sabırlar diliyorum size.🌸 yani hanımefendi kendisine de zarar veren bir durum olduğunu anlatmış yorumlarda, detaylı cevaplar vermiş tüm bu acısına rağmen. hala kürtaj için iyi niyet adı altında değişik değişik yanıtlar verenler var. biraz düşünceli olalım lütfen. zaten acısı olan birine bir de bu şekilde eleştirel ve akıl verir düzeyde yaklaşmak hiç doğru değil. altı üstü tanımadığımız bir hemcinsimizin acısını paylaşacak, iyi dileklerde bulunacak, dualarımızda da kendisine sabır dileyeceğiz… buraya gelene kadar hanımefendi zaten hepimizden çok düşünmüştür kendi bebeğini herhalde.
tekrar geçmiş olsun, allah sizin ve eşinizin kalbine ferahlıklar versin.