Pamuk Disarda oyunlar oynardık eve girmek istemezdik..Herseyin ayrı heyecanı vardı. Yerli malı olurdu şimdiki gibi çeşit çeşit şeyler olmazdı anne keki kurabiyesi olurdu ne tatlı gelirdi.
Merve1414 Pamuk çocukluğuma dair olan her syei özlüyorum okul masasında isyan ederdim ne zaman biticek bu okul isgence hep ödev ödev dersim ama aslında hayatımin en güzel en masum dertsiz zamanlariymis
Mervikk Pamuk düşüp dizlerimi kanatmayı, o müstakil evimizde bahçede özgürce oynamayı, üstümü başımı kirletmeyi, ağaca tırmanıp çağla yemeyi, evcilik oynamayı en önemlisi de hiç bir şeyin farkında olmamayı özledim😔😢
Egemoms1303 Pamuk Beslenmede bisey sevmezdim annem zorla yoğurtlu ekmek koyardı onun peçeteyle olan kokusu aklıma gelir gözlerim dolar arada yapip yerim ama o zamanki gibi olmuyor 😢 sınıfta öğretmen masasının örtüsünü eve yikamak için getirme kavgasini bile özledim 🤭
snysngn Pamuk sobalı banyonun son dönemlerine geldi cocuklugum. mükemmel birşeydi sonra elektrikli şofben e geçtik😅 ama o sobanın verdgi hissiyat mğkemmel birşeydi. birde eve girmemek için annemin mahalenin bütün cocuklarına yaptıgı peynir zeytin ekmek araları 😅 en sevdgim salçalı ekmektir hala canım çektikçe yaparım 😅 bide mahallede sülalecek halı yıkamak çokk keyifliydi 😅 tabi ben oyun peşindeydim o ayrı 😅
damla097 En çok özlediğim pazar günü okul için duş alıp sobanın yanında kurumaya çalışmak ağaçkakanı beklerdim televizyonda 🤭🫣
umrumdadegil damla097 En çok özlediğim pazar günü okul için duş alıp sobanın yanında kurumaya çalışmak Bendeee🥲🥲
Selma2412- damla097 evet canım ya birsuru ödev verirlerdi duş alıp akşamdan sobanın yanında uyuyamazdık doverlerdi öğretmenler Allah ıslah etsin onun gibileri çocukluk travmam oldular sımdı görsem suratlarına tükürürüm 😂
Pamuk Egemoms1303 Annem şekerli yoğurt yapardı kardeşimle cizgi film izlerken yerdik nasıl lezzzetliydi şuan o tat yok gercekten🥲
Pamuk snysngn Oyun oynamak bile masumdu şimdiki mahallede çocuklara bakıyorum çete çete ayrılmışlar telefon karistiriyorlar🤔
Fik snysngn Türkiye’de sabah ne zaman kaldırıldı yani daha doğrusu doğalgaz geldi merak ettim ben Kıbrıs’ta yaşıyordum Kıbrıs’ta hala sobayla ya da klimayla doğalgazımız yok maalesef 😅
Egemoms1303 Pamuk kisaca son çocuklar 😏 simdi cizgi filmlerde bir tuhaf çocuklar da 🤗 dediğiniz gibi simdi oyun ne ki cete gibiler gerçekten sokakta telefondan oyun oynuyorlar 😃
Egemoms1303 Pamuk ama hayalim oğlumu sokakta oynatacağım, gerekirse başında onunla bende oynayacağım 😁 o çamura eli değsin, o top kafasına vursun, birbirlerini ısırsinlar kavga etsinler ağlasın 😂😂 ama o çocukluğu az da olsa yaşasın 😇
Pamuk Egemoms1303 Aynen ben çoğu izlediği cizgi filmden bisey anlamıyorum. Bazen açarım Tom ve Jerry falan izlerim😂
Fik Egemoms1303 çok doğru dedin ya benim de hayalim o hatta Sakarya’da bir tane evimiz var oraya çocuk için parkur bile kurmayı planlıyorum çamurlanalım kirlenelim beraber oynayalım çocuk ile çocuk olayım