Tubakaba 1 hafta önce Ankara Etlik Şehir Hastanesinde doğum yaptım canım. Normal doğumu çok istediğim için devlette doğum yapmak istiyordum burayı seçtim. İlk zamanlar 1 ay muayene çok uzun geliyordu endişeleniyordum, aciline gelip gelip durdum (biraz meşgul ettim suçumu biliyorum), polikliniğe de öyle, ne zaman gitsem güzel ilgilendiler. Önemli durumlarda özele de gittim teyitleşerek ilerledik. 36+0da ani tansiyon yükselmesi ile hastaneye yattım, 1 hafta boyunca müdehale altında tuttular. En sonunda zorunlu sezaryenle 37+0da doğum planlandı. Ben Depend götürmüştüm, hasta bezime kadar verdiler. Depend enfeksiyon açısından riskliydi. Sütüm gelmedi, hiç yoktu, bebeğimin idrarı pembe olmuştu artık, mecbur mama lazımdı, mamamı da verdiler. Tek kişilik odalarda kaldım hep. Son andaki bu tansiyon aksiliklerime rağmen mutlu ayrıldım ordan… Ama hepsi tamamen şans.