Tubakaba Devlet hastanelerinde sıra sorunu var bide doktora güvenemiyoruz tanımıyoruz da çevremde devlet hastanesine gidip de doğum yapan da olmadığından dolayıdır belkide. Ama sanki özel öyle değil ama her özel de özel gibi olmuyor 🤣 yani şöyle arkadaşım doğum yaptı o da özele gidiyor ama yol geçen şeyi gibi doktorları değişiyor sürekli bide doğumda biraz sıkıntı yaşamışlar ama benim gittiğim hastane öyle değil mesela ve ben şimdilik çok memnunum ☺️ eğer özel sağlık sigortanız yoksa hemen yaptırın derim ama varsa zaten özelden vazgeçmeyin