Tubakaba Ankaradaysanız Güveni tavsiye ediyorum 3 ay once orda dogum yaptım. Dogum paketi aldım cok memnun kaldım. Sedef ramoğluydu hocam. Cok guleryuzlu ilgili. 10 muayene 2 nst vardı paketimde fakat muayene ve nst sayısı gecti hic ekstra ucret almadılar. Doğumda da hersey dahil epidural, sezeryan normal suni sancı hepsi dahil oduyorsunuz. Yarısını anlastıgınız zaman yarısnı dogumdan sonra oduyorsunuz. Ben normal dogum yaptım herkes cok ilgiliydi. Doğumdan sonra ilk kontrol hem anne hem bebegin ucretsiz ayrıca. Şuan bebek takip paketi aldık oraya goturuyoruz oğlumu herseyinden cok memnunum.