Tubakaba Ben de ilk önce Etlik şehir hastanesine gittim eşimi içeri almadılar . Ultrason kağıdı vermediler sadece ekranın fotoğrafını çektirdiler. Kalp atışını ilk orada tek başıma duydum ve doktora söyledim ilk defa duyuyorum eşimi alabilir miyiz dedim alamıyoruz dedi. Ekranın videosunu da çektirmedi. Ultrason kağıdı hiç yok zaten. Ordan çıkar çıkmaz Etlik Lokman Hekime gittim. Temmuz sonu muayene ücreti 800 gibi bişeydi doğum paketi 21 bin lira. Oradan aldım.
A life sormuştunuz az önce. Oraya bir tanıdığım gitti memnun kalmamıştı ama memnun olunan doktor çok. Alptekin diye bir doktoru çok övüyorlar.