Tubakaba bulunduğunuz yere göre değişir aslında 2. Bebeğime hamileyim ilkinde hep özele gittim bunda yaklaşık 10. Hafta gibi bi devlete gittim tahlil için cihazı çok eksiydi göremiyordu ama doktor çok ilgiliydi, cihazı eski olmasaydı belki devlet özel karışık yapardım. Sizin belki bulunduğunuz şehirde cihazlar yenidir doktorlarda ilgiliyse ne güzel zaten