Beyza55- sağol canım teşekkür ederim darısı başına inşallah hayırlısıyla.şöyle anlatıym canım sezeryana girişte bir zorluğun yok serum iğne vs. Vuruluyo bele anestezi vurulurken ağrı acı vs. olmadı bende sadece bilek kısmına bi damar yolu açıyolar o acıyor biraz okdr.ben uyumuşum ztn sezeryanı olurken 😄 seni odaya aldıktan sonra tek zor kısmı yürüyüş yapmak sezeryandan hemen sonra ayağa kalkman biraz zor ve ağrılı oluyo 1dakikalığına da olsa ayakta durup 2 adım atsan sana faydalı olur. Ztn sana söyler hemşireler ilk gün sadece zorluğun oluyo ertesi gün açılıyosun hemen ince ağrı ve sızıların oluyo okdr bolca kayısı suyu fln iç sezeryandan sonra bağırsakların nekdr hızlı çalışırsa okdr kolay çıkarsın hastaneden.Onun dışında bir şey yok sanırım merak ettiğin birşey olursa sorabilirsin içini ferah tut Allah kolaylığını her şekilde veriyor.