nur6565 40+1 de doğurdum doğumum 6 saat sürdü. Doğumdan önce top ve squat ile uğraştım sancım olduğunda da hep squat yaptım hiç durmadım ve doğumum çok güzel geçecek çabucak doğuracağım diye söyledim ve buna kendimi inandırdım aynı zamanda kızıma da gaz verdim yapabilirsin gelebilirsin başarırız diye 😄 bence sizde yapın ve kendinize güvenin iyi geçecektir inşallah 😍