nur6565 evet hem topun üzerinde zıplıyordum yorulunca da topun üzerindeyken bacaklarımı iki yana açıyordum iyice ve ayak parmaklarımı dışa dönük şekilde tutuyordum. Sonra otururken kalçamı sağ sonra sola öne arkaya itiyordum bunu sürekli tekrarlıyordum. Yani sürekli bir hareket halindeydim sancım olunca da mutlaka hep hareket halindeydim bunun çok işe yaradığını düşünüyorum