Selam kızlar 🌼
Adet olacakmışım gibi ağrılarım başladı. Yalancı sancılarım da var kasık ağrısı ve arada bel ağrısı.. 1 cm açıklığım vardı. Bugün 35+4 olduk. Evet biraz erken ama kızım beklemek istemiyor. Üç gündür ishalim. İshal doğum belirtisi midir? Sizler ne durumdasınız 💐