Kızlar merhaba ben daha önce Sedat Umur a yumurta takibi için gittim 2 3 ay sonrasında olmayınca İstanbul’da tüp bebek yaptırdım şu an 14 haftalık hamileyim ve hâla İstanbul’dayım evime dönemedim bu hafta içinde dönücem inşallah yine Sedat beye gitmeli miyim diye düşünüyorum kendisini çok sevdim açıkçası çok cana yakın. Ben 1 buçuk yıldır sakaryadayım orda kimsem de yok yani sorabiliceğim başka kimse yok başka doktorları da hiç bilmiyorum