KARPATYA canim bi anda oldu zaten bu benim ikinci sezeryanim dün gün boyu çok enerjiktim ne sanci ne ağrı ne sizi sonra bebek hareketleri yavaş bende çok pimpirikliyim eşime dedim ki gece 11 de kalk acile gidelim bi baksınlar o da dedi ki senin kuruntun hiç bisey yoktur bende dedim ki olsun iyi desinler eve döneriz geri. Acilden girişimizi yaptık ultrason muayenesinde suyum sınırda çıktı alttan bakıldı 3 cm açıklık nst de sancı var hemen yatısimi yaptılar bebis gelecek bu gece diye. Kısaca anlatıyorum ebeler hemşireler çok ilgiliydi o saatte bile anestezi ekibi belden ignemi yaparken herseyi açıklayarak beni sakinleştire sakinleştire yaptılar sonra uyuştum hemen başladılar bebis 10 dk içinde oldu bende ameliyathanede yarım saat kaldım çünkü midem bulandı planlı olmadığı için akşam yemek falan yemiştim aç değildim çok normal dediler kusmam için yardımcı oldular sakinleştirici verdiler hepsini bana sorarak yaptılar kaçta girdiğimi bilmiyorum ameliyathaneye yanımda tlf saat bisey yoktu ama bebeğim 00.02 de oldu ikimizde iyiyiz çok şükür 37+4 de doğumum oldu bebek 3.616 gr demişlerdi 3400 doğdu. Odalar tertemiz 2 kişilik ebeler ilk emzirmede yanınızda yardımcı oluyor hersey çok iyi diyebilirim darısı size olsun❤️