Hanimlar ne guzel sohbet etmissiniz iyiki acmisim konuyu :) sakaryadaki doktorlar hakk. Herkese yardimci olduk bence ;)
Bu arada benim sezaryen olmak zorunda zaten 2. Sezaryenim. Ama devlet oncelik düşünüyorum.
(Deprem bolg. Tayin istedik sakaryaya tekrar bastan ev kuracagim icin ozel hast ayiracak pek butcemiz yok ne yazikki allah bilir yinede zor durumda kalirsak yapacak bisey yokda)
*Akyazıda doğum mümkünse önceliğim o olacak ki zaten doguma 4.5 gun filan var 38. Haftamdayim.
*Akyazıda mümkün değilse SEAH dediniz orayı değerlendireceğim sanırım.
Allah yardimcimiz olsun iyi insanlarla karşılaştırsın