Kubrakkaya şahsen bende her şey yolunda, normal doğuma işaret ediyor her şey ama ben sezeryan tercih edeceğim, sebebi ise bebek için risksiz doğum şekli. Tedavi ile yıllarca uğraşıp olunca insan hiçbir risk almak istemiyor, sonuçta normal doğum tam bir muamma, doktora soruyorum o bile garantisini veremiyor sürecin. Bir de zaten yıllarca hastanelerde uğraşmışız insanın hali kalmıyor daha fazlasına.