2 normal doğum ve üçüncüsünü mecbur sezeryan olan ben söylüyorum herşey normal ise bir sorununuz yoksa normal doğum yapın normal doğumdan daha doğalı daha iyisi yok tmm acı tabi ki yine var ama bebeğinizi ellinize verdiler mi acı falan kalmıyo. Ama gel gör ki sezeryanla iki büklüm ağrı içinde tolete gitmeye çalışıyorum ve bugün ikinci günüm normal doğumda bir kaç saat sonra ayaktasın. Sezeryan genel anestezi ile olmadı belden aşağıya uyuşturuldum ve anlayamadım anestezi mi iyi tutmadı ben acı hissettim sanki beni canlı canlı kestiler diktiler. Tabi ki herkesin doğumu farklı geçer vücüt farkımızdan dolayı. O yüzden güzel pozitif düşünün herşey güzel olacak