Bende 35+3 haftalık hamileyim sancım olarak hastanaye gittim acile ve nst bağlandım 2 kere sancım çıktı alt muayenem yapıldı ama açılmam yokmuş serum felan takılmıştı ama arada bir sancım oluyor alt bölgemden baskılar olmaya başlıyor normel doğum olmayı düşündüğüm için suyumun gelmesini bekliyorum