Kbraoguz senin haftan maşallah iyi Korkma Allah’ın izniyle bişi olmaz sağlıkla kucağına alırsın inşallah Ben 26 haftalıkken doğum yaptım ikizler e 7 Yıldan sonra gebe kaldım çok Zorlu süreçler geçirdim tam 31 gündür bebeklerim küvezde Ciğer geliştirici iğne doğumdan bi saat önce oldum Bebeklerim in bir sürü sağlık problemleri var ama Allah büyüktür Rabbim in İzniyle bütün bebekler iyi olur inşallah benim bebeklerim de