Bende 31. Haftaya girdim 28+3 de bir parmak açılmam var diye 5 gün hastanede kaldım baskıdan başka birşey hissetmedim sancım çıkmadı iğneler vuruldu serumlar ilaçlar şuan evdeyim şükür sürekli yatıyorum doktor sık dişini senin karnında geçirdiği 1 gün küvezdd 1 haftaya tekabül ediyor dedi ama psikolojim çok bozuldu endişeliyim korkuyorum rabbim senide sağlıkla kavuştursun yavruna cümlesinininkini benide . Ne kadar daha kalacak küvezde ve hangi il ve hastanede