Melegimm_2509 bebeğin suyunada bakıldı herşey gayet normal ama 4. bi doktor baksın denildi ve 5 saat bekledim nerdeyse hastanede ,ve ufak bir çocuğum daha var,benden başka bakanım yok,tabiki başka bir doktora daha gidicem görünücem ,zaten protestanda kullanıyorum ,inşallah düzelir ,doğumuma az kaldı zaten,bilgi için teşekkürler