Kızlar bugün rutin kontrolüm vardı,tam 34 haftalık olduk,servikal yetmezlik hep 28-29 mm çıkıyordu ,bu sefer 25 mm dedi doktor ,sonra nts istedi,nts de sancım vs çıkmadı ,sonra tekrar rahimde. servikal yetmezliğe bakalım dedi 10 mm vs dedi ,Beni bi korkuttu ,işte yatış yapılması lazım ,ilaç vs uygulanması lazım dedi ,bende sancım yok bebek haraketleri iyi kilosu normal neden yatış dedim,bi uzman hekimimizde görsün dedi,kapıda bekleyin çağıralım dedi ,ben arkama bakmadan çıktım resmen,,,başına böyle bir durum gelen varmı,ne gibi aksiyon alınır ,bi oğlum var 3,5 yaşında ,yatış verseler ona bakanım yok,