Merhaba arkadaşlar, herkesin fikrine saygı duyuyorum, kimseyi de kınamıyorum, sadece tecrübemi paylaşmak istiyorum.. Bizim de köpeğimiz var ve evimizin içinde bizimle birlikte, aşıları ve tedavileri doğduğu günden beri takip ediliyor, çok az tüy döküntüsü var ama o da kesinlikle sıkıntı değil, hamileyim ve kesinlikle vermeyi düşünmüyoruz, bebeklerime çok iyi arkadaş olacağını biliyorum, bazı doktorların dedikleri tamamen kendi tercihleri olduğunu kendi doktorumdan duydum (kedi köpek olan eve melekler girmezmiş cahil cümleler sarfeden insancıklar onlar). Köylerde TOZ TEPECİĞİ oynayan çocuklar tozdan hasta olmaz, ama üstüne bir fiskiye sıçramış herşeyden korunan şehirli çocuk daima çeşitli sebeplerden dolayı rahatsızlanır.. bu bir örnekti.. herkesin tercihi kendine.. hayırlı günler ve tüm hamile arkadaşlara sağlıklı bir şekilde kucaklarınıza almayi diliyorum..