NurdanHakan Yorumları okudukça çıldırdım ve okumamaya karar verdim çocukluğumdan beri hayvan besleriz evimizde herzaman bi kedimiz köpeğimiz kuşumuz mutlaka olmustur suan bi kedim var ve hamileyim hayvan beslesenizde beslemesenizde zaten gebelikte yapılan ilk testlerde bunun için bir test yapılıyor toxo die bir test insallah herkeste negatif çıkarda bi sorun yaşamazsınız negatif çıkması yani haybanlardan size daha önce geçmiş bir mikrop ve bu duruma bağışıklığınız var anlamına geliyor negatif çıkması suan Avrupa’da ve sağlık konusunda önde gelen tüm ülkelerde özellikle herkese hayvanlarla biraz haşır neşir olunması isteniliyor mikroba bağışıklığınız güçlü olması için ama daha önce hiç Bi hayvanla ilişkisi olmayan beklemeyenler mümkünse bu dönem asla dokunmasın çünkü bu mikrobu daha önce almayıp bu dönem alırsanız sıkıntı büyük ve ne kolay hamile kaldım verdim Demek ? Hangi vicdanla gerçekten soruyorum bebeğimiz olacak allah nasip ederse hepimizin ve benim İnancıma göre benim kedim bana kısmet veriyor banyo yaparken bile kapıda beni bekliyor eşim dahi bu derece ilgilenmiyor belki sabahları geliyor 7de uyandırıyor beni sütümü içmem için ve daha bi sürü şey ya yani kısacası şakın sorun edip vermeye salmaya kalkmayın eğer doktorunuz hayvan sevmeyen ise değiştirin hayvan sevmeyen insanı asla sevmez ve siz onun için bir para birimisiniz sadece
GoNCa Bizimde pitbull’umuz var ve aşıları tam, eşim çalıştığı için bütün gün benimle; beni koruyor bana ses veriyor canımın sıkılmamasını sağlıyor 🐶❤
KbraAvc GoNCa ya aslında ozel veterınerlere kalsa sırf para kazanmak ıcın haftada bır gelın dedı hatta sasırdım bende yok artk dedım ama bı arastırmak lazım olmadı bıde avcılar veternrlık fakultesıyle gorusucm teskkr ederm ☺
GoNCa KbraAvc hatta başka bi veteriner birini 1 ayda digerini 2 ayda bi yaptirirsaniz yeter demisti, suan ic mi dis mi hatirlayamadim
KbraAvc Dsa ☺☺ Haklısınz ama sevmeyen ınsana sevdıremıyosunuz bu ınsanın ıcınde olmalı bebegım daha onemlı deyıp kapatır byle cahıller konuyu yok bızım bebegımız onemlı degıl gbı sankı bı onlar cocuk dogurur bı onlar bebek sever sankı😒 Bızde soncta ıstedıkte hamıle kaldık ama hayvanımı da hamıle kaldım dıye asla ne atarım ne bırıne verırım verıcek olsam mecbr kalsam cocuk yapmazdım 😒
Balannesi Biraz vicdan meselesi bu konu. Bi çocuğundan diğeri geliyo diye vazgeçmek. Eline eldiven takıp ağzına maske takar yine yaparsın ki ben öyle yapıyorum yinede vazgeçmezsin ki ben vazgeçmiyorum. Sakınan göze çöp batar o attığınız hayvanın ahıyla iki yakanızda bi araya gelmez unutmayın.. Ayrıca eskiler hayvanlarla ineklerle köpeklerleydi tarlalarda doğururdu bişeyleri ne kadar abarttığımızı farkındamısınız. Tabiki çocuğunuz önemli ama bahsettiğiniz evdeki köşeli sehpa değil zararlı diye atılsın . O bi CAN eve sizin sıcaklığınıza alıştı artık. Sahiplendirin ona bişey diyemem ama SAKIN sokağa atıp o vebali almayın
Alevv Köpeğe alerjim çıktı ama hıcbırzaman onu terketmeyı düşünmedim olsun çekerim dedim hamile kalana kadar😔hapşırık cok fazla olduğu ıcın kasılmalarım çok oluyordu geçici bir süre anneme gonderdım ama ıkı gunde bır gıdıp görüyorum.o canlıyı evıne alıyorsun hevesin geçince kaldır at işine gelmedıgınde kaldır at dıye bir mantık var mı ya.ben onu da kendı evladım gibi görüyorum hiiiiç ayırmıyorum.kızım doğsun ilk iş oğlusumu evine getırmek olacak emınım cok iyi anlaşacaklar 😉😊
Ozgul 3yıldır evde iki tane kediyle yaşıyorum ama maalesef bagısıklıgım cıkmadı bu da kedılerımın ne kadar temiz ve dıkkatlı bakıldıgının kanıtı.doktorum kedilerinden uzak dur ama sakın evden atma yavrucaklarını dedi.artık daha temkinliyim sevınce elimı sabunlamaya calısıorum cok öpmemeye calısıyorum ama o iki canı sokağa atacak kadar cani değilim.asla sokakta yaşayamazlar cunku hıc sokakta yaşamadılar.kimseye veremem çünkü büyükler.ve en onemlisi cins degıller.cins olmayan kediyide kim alır:/ onlar da benim yavrularım bi yavrum geliyor diye onlardan nasıl vazgecerim...
Busranagme Ozlemm bir yakınım evcil bir kediden sevdiği ve aynı ortamda bulunduğu için 4 bucuk aylık bebegını kaybetti . Kedilerde olan bir mikrop yüzünden . Dikkatli olmak gerek . Doktor sevmiyor diye bir sey yok . Doktor bir sey biliyor söylüyor . Hic bir doktor sıcak bakmıyor .
Ozlemm Busranagme O mikrop iyi yikanmamis sebzelerde, cig etlerde kedide olandan cok daha fazla.. tabi ki Allah korusun kimse boyle bisey yasamak istemez ama ne olursa olsun bence oda bi can ve baskasina emanet verilmemeli.. vazgecmek soz konusu bile degil.. Allah bizi yavrularimizi ve bize emanet ettigi sessiz kullarini korusun kimse boyle seyler yasamasin insallah...
Ozgul Busranagme benim doktorum kedilerini sokaga atma dedi diyorum yalan mı soyluyorum. O mikrop yalnızca kedılerden gecmıyor.iyi pişmemiş etten,iyi yıkanmamıs sebzeden de gecıyor.kedilerini sevdıkten sonra elini sabunlarsan bi sıkıntı olmaz allahın ıznıyle.
Nurerdgn merhaba kizlar bizimde bi muhabbet kusumuz var cok tatlış bisey bide yavruyken geldi cok alistik. ben 11 senelik evliyim tup bebek yontemiyle ilk kez hamile kaldım simdi bazilari muhabbet kusundan mikrop kapabilecegimi düşünüyorlar bende sizlere de bi soruym dedim...
HaticeTfekakr Nurerdgn merhaba temiz baktığınız sürece muhabbet kuşundan kapacağı bir mikrop yok bildiğim kadarıyla!
Nurerdgn HaticeTfekakr cok temiz bakiyorum vitaminlerini hic aksatmam zaten cok da saglikli maasallah bende oyle dusunuyordum ama her kafadan bi ses cikiyo iste tesekkur ederim cevap yazdiginiz icin
HaticeTfekakr [bilinmeyen] caigue, kakadu, amazon ve sevda papağanı! Toplamda Baktığım sevda papağanı sayısı 50 dir 45 i bebekti!
HaticeTfekakr Nurerdgn hazır vitaminleri çöpe atınız lütfen sebze meyve verin onlardan alsın vitamini! Bir sürü papağan besledim hiç hazır vitamin vermedim sebze meyveden aldılar hep çok sağlıklıydılar! Yavruları da oldu! Hazır vitamin ve yetersiz sağlıksız beslenmeden karaciğer yetmezliği yaşayan papağanlarım vardı!