"Doktor kesinlikle onaylamıyor" kısmı bence doktorun kendi tercihi. Benim de evde bir kedim var 9 yıldır birlikteyiz doktorum da durumu biliyor tüm aşıları tam olduğu sürece hiçbir sakıncası yok, birlikte bile uyuyabilirsiniz diyor ki öyle uyuyoruz. Toksoplazma her gebeye yapılan bir testtir. Sadece kedi köpek beslemekle alakalı değildir. Salamdan sosisten sucuktan bile bulaşabilir. kedilerin bencil olduğunu ve bebeğe zarar verebileceğini söylemiş bir arkadaş, benim kedim 2 yeğenimi büyüttü bir pati dahi atmadı,çocuklara çok merhametliler ayrıca da bir sokak kesisiydi sahiplendipimizde cins falanda değil. Siz hayvanlara nasıl davranırsanız onlarda çocuklarımıza öyle davranırlar unutmayın 😉