miniktirtilinannesi04 canım kanama durumuna göre alırsın benim 25 gün sürdü 2 paketten fazla gitti diye hatırlıyorum üzerinden 8 ay geçince ne kadar gitti tam hatırlamıyorum kanaman azalınca normal pede geçebilirsin dikişlerin hava alınca erken iyileşiyor enfeksiyon riski de az olur doktor tavsiye etmişti bana da. Ama benim yanımda benle ve bebekle ilgilenen kimse olmadığından eşim değiştiriyordu mecbur pede geçemedim kanama bitene kadar depende devam ettim