Nurella11 Tugbayildiz21 ilk doğumumdA hasta bezi aldım hemşirelerde değiştirdi yatarak dependi nasıl eğilip giyecem yada biri mi alttan giydirecek
Tugbayildiz21 Nurella11 bana annem veya eşim yardım etti ilk günler sonra ben giydim ama ilk günler yardım şart
2evlat1anne minikmelegim_ zaten doğum masasında takıyorlar cırtlı bez fazlasına gerek yok bende e bebekten lohusa pedi almıştım bitiremedim bile paketi doktorlarda dependleri falan önermiyor bebeğinizin bezinin yanlarını koparıp onu takın diyorlar