EzoAlya valla bende nisan
Su gelsede gitsem diyorum. Yada şu sancılar artsa bari böyle tatlı agri var ne var diyebiliyorum ne yok. Kasılmalar da düzensiz bebek çok hareketli 😅 ariycam yine doktorumu geçmedi hiç artmadida diye sorucam . Ama şimdi gidicez nst normal çıkacak çok git gel de yapmak istemiyorum sonuçta bugün bakti