EzoAlya @TuqbaArslan kasılmalar tatlı geliyor evet ama çok sık oluyor dimii son haftalardayız ya ondan🙂 alt tarafımda acıyor kalkınca dönünce ayy bi doğursak 😂 bebeğin hareketlerini hissediyorsan sıkıntı olmaz ama sancın çok artarsa ara bence doktoru evett
TuqbaArslan EzoAlya evet bebek hareket ederken de canımı acitiyor😊 yürürken acıyor. Birde göbek deliğine doğru baskı yapiyor Allahimm 🤭 dediginiz gibi karnım Bi sertlesiyor Bi yumuşuyor. Tetikteyim ariycam 🙋🏻♀️
EUEUEU TuqbaArslan senn korkmana gerek yok artık hiç değilse 🙃 şmdiki cocuklar dogmak istemiyo herlde beklıyolae sonuna kadar 😂
Betulturkmen Serryin ne durumdasın merak ettim. Gittinmi dün doktora gelişme nedir. Doğum mu yaptın yoksa