Maya25 Satiyor demiyorum ki, ya satiyorsa devlet neden denetlemiyor diyorum. E nabizda hastane ziyaretlerim kismindan baktim kayit acilmis icerige girip detay goruntule diyince d vitamini cikiyor. Normalde devlet veriyor bunu ucretsiz ama ben drun yazdigini eczaneden yuzdesini odeyerek sgkli aliyorum. Almadigim bir seyi neden almisim gibi sisteme islemis orasini anlamadim ve bir kez de degil 3 kez 2 ay arayla islenmis.