Gebelerin aile hekimlerine gebelik durumunu bildirmesi gerekiyor çünkü biz bildirim yapmayınca onlara ceza yazılıyor. Yasalar çok açık hastanın kendisi olmadan ilaç yazılamaz ama bazen tc yazılırken yanlışlık yapılabiliyor e nabızdan takip edebilirsiniz reçetelerinizi. Varsa böyle bir durum kurumunuza iletişime geçebilir işin aslını öğrenebilirsiniz.